חווית לקוח
שירות לקוחות מתקדם וחדשני
ליווי ארגונים הרוצים לשפר את  דרכי יצירת הקשר בינם לבין לקוחותיהם באמצעות טכנולוגיה חדשנית. אנו משתמשים בגישת Omni channel המאפשרת לחברה ליצור קשר עם לקוחותיה באמצעים הנוחים להם ולהמשיך את התקשורת בכל ערוץ שיבחרו, כך שכלל הערוצים משלימים זה את זה. אנו מגדירים מסע לקוח חוויתי וחדשני המעניק פתרון הוליסטי פרסונלי בכל פלטפורמות התקשורת הקיימות (אפליקציה, אתר, מוקד שירות וכו') אשר לבסוף מעניקות ללקוח שירות חכם ומקיף יותר. לדוגמא - על ידי שימוש בבוטים חכמים אנו יכולים לזהות מהו הצורך של הלקוח כבר ברגע בו הוא פונה ועדיין למצא דרך להציע לו הצעות שיווקיות בהתאם לאסטרטגיה של החברה. באמצעות בינה מלאכותית אנו יכולים להפוך תמהיל של ביג דאטה, קבלת החלטות, פרסונאליזציה ואוטומציה לכדי הנגשה, ייעול ומיקסום של תהליכי קשר בסקטורים B2C ו-B2B.
 
עוברים לעידן חדש של שרות
בנושא זה עבדנו עם הבנקים וחברות הביטוח הגדלות בישראל, והבאנו להם פתרונות חדשניים בטכנולגיות מתקדמות כגון: זיהוי קולי, בוטים שמחליפים מענה אנושי, קיצור זמני המתנה, תפריטים משלימים במובייל ושיטות חדשות לזיהוי והצפנת ססמאות. כחלק מחויות הלקוח אנו מגדירים מתודולוגיית מיקרו קופי ושפת אינטראקציה המגבירה את השמישות של שירותי הלקוח באופן המתאים הן לקהל היעד והן לשירותיים הייחודיים של האירגון.
הלקוחות שלנו
תודה על פניתכם
תודה על פנייתכם! 
נשוב אלכם בהקדם