מובילים צמיחה באמצעות חדשנות
בסביבה עסקית דינמית אנו נסייע לכם להיות מתקדמים, דיגיטליים ומובילים בתחומכם

מי אנחנו
הכירו את העשייה של גיליז
תחומי פעילות
כרמי אור
חדשנות טכנולוגית
אנו מבצעים אבחון מלא ומעמיק בארגון המתמקד בניתוח תהליכי רוחב שיש בהם היבטים של ניהול וזרימת מידע ארגוני, תהליכים שדורשים בקרה ותהליכים המשלבים שימוש בכלים מחשוביים וטכנולוגיה. הניסיון שלנו עם מאות חברות מאפשר לנו להוציא את הארגון לדרך חדשה על ידי בניית ארכיטקטורה מיחשובית המשפרת את התנהלות הארגון מקצה לקצה. 
קרא עוד
ישומי ERP
אנו מנתחים את המערכים השונים בארגון, מגדירים תהליכים רצויים ומאפיינים פתרון בר מימוש אשר יתמוך בהטמעת תהליכי העבודה הרצויים בארגון כולל אמצעי בקרה. הפתרון שלנו נע ממענה נקודתי ועד מהלך חוצה ארגון. אנו עובדים מול כל מערכות ה- ERP הנפוצות בארץ במגזר ה- SMB ומתמחים ביישומי פריוריטי, הן ברמת הגדרת התהליכים והן ברמה המענה היישומי.
קרא עוד
חווית לקוח
אנו פועלים בגישת Omni channel המאפשרת לחברה מגוון ערוצי קשר ללקוחותיה לבחירה ע"פ העדפתם באופן שאף יוכלו להמשיך את התקשורת בכל ערוץ שיבחרו, כך שכלל הערוצים משלימים זה את זה. אנו מגדירים מסע לקוח חוויתי וחדשני המעניק פתרון הוליסטי פרסונלי בכל פלטפורמות התקשורת הקיימות (אפליקציה, אתר, מוקד שירות וכו') אשר לבסוף מעניקות ללקוח שירות חכם ומקיף יותר.
קרא עוד
אפליקציות ארגוניות
פתרון אתגרים נקודתיים של חברות וארגונים לצרכים פנימיים ו- B2B על ידי פיתוח אפליקציה ייעודית המופעלת בטלפונים החכמים של עובדים ניידים הקשורים עם החברה. באמצעות האפליקציה ניתן לקרוא ולעדכן מידע מדויק ישירות למערכת המידע של הארגון, דבר המאפשר לייעל ולבצע בקרה על תהליכים על מנת לקבל תמונת מצב עדכנית בכל זמן נתון ולשפר את התנהלות הארגון כולו.
קרא עוד
הטמעת AI
אנו עושים שימוש ב"בינה מלאכותית" ומשלבים באופן מושכל ופרקטי את הטכנולגיה החדשה בסביבה העסקית של חברות וארגונים. יש לנו התמחות מיוחדת בתחום מוקדי השירות וחווית הלקוח. אנו משתמשים בטכנולוגיות כמו עיבוד שפה – עיבוד קול ועיבוד טקסט ורותמים טכנולוגיות "למידת מכונה" לצורך שיפור תהליכים חוצי ארגון. 
קרא עוד
תהליכים ארגוניים וטכנולוגיה
אנו מנתחים את האתגרים העסקיים והתפעוליים עימם הארגון מתמודד ומגדירים תהליכי עבודה אופטימליים תוך דגש על תהליכים אשר יכולים להיתרם מהטמעה של טכנולוגיות חדשניות. חלק חשוב בתהליך העבודה הוא הגדרת תהליכי עבודה ויצירת סטנדרט בהתאם לערכים וליעדים עסקיים שנוגע בכל מוקדי הפעילות. 
 
קרא עוד
עקרונות העשייה
מתודולוגיה
ניתוח מצב קיים
בין אם הארגון הוא שמעלה את האתגרים או בין אם נקראנו למשימה ע"י גוף שלישי או רגולאטור, נלמד את החברה לאורך (מערכי הפעילות השונים), לרוחב (מגוון תהליכים חוצי ארגון), לעומק (מגוון ישויות המידע) ונשלב הניסיון הרב שלנו בניתוח ואבחון בארגונים. בשיטת עבודה סדורה אנו מזהים פערים בין דרישות ארגוניות, תהליכים מצויים וטכנולוגיה תומכת ובוחנים היתכנות לשימוש במערכות טכנולוגיות מתקדמות ושיטות חדשניות.
פתרון הוליסטי מדויק
בזכות הניסיון שלנו במגוון דיסיפלינות אירגוניות וההיכרות העמוקה שלנו עם טכנולוגיות מתקדמות מהכפר הגלובלי ומהאקדמיה, נצביע על הפתרון הטכנולוגי המותאם ביותר שיעשה שינוי ויביא תוצאות מוכחות ביעילות ובזמן קצר. בנוסף, במידת הצורך נכתוב את מסמכי הדרישות הטכנולוגיות והעסקיות להשגת התוצר הדרוש. נלווה את הארגון במהלך הפצת RFP לספקים מומחים ומומלצים עד לבחירת הספק אשר יביא את הפתרון הנכון והאיכותי ביותר לארגון וללקוחותיו.
ליווי עד להשגת המטרה
לאחר בחירת הספק נייצג את הלקוח בצד הטכני ובצד התפעולי של הפרויקט תוך שאנו ממליצים על הבחירות הנכונות של הדילמות העולות בדרך, יחד עם הקפדה על בקרת איכות מתמדת ושמירה על KPI’s  כפי שהוגדרו לפרויקט.
ראוי לציין כי במקרים מסויימים שיקבעו מראש, לא יידרש ספק נוסף, מאחר וחברת גיליז תיקח על עצמה לספק את כל הפתרון כולל הפיתוח עצמו.
עוברים לעידן חדש ובהצלחה
מטבע הדברים ללקוחות ועובדים קשה לשנות הרגלים. חדשנות בהכרח "מזיזה את הגבינה" אך העידן החדש מביא איתו תועלות רבות. אנו מודעים לאתגר הפסיכולוגי הכרוך בשינוי וברשותנו כלים ושיטות למתן את ההתנגדויות כדי לתמוך בתהליך השינוי הארגוני.
תודה על פניתכם
תודה על פנייתכם! 
נשוב אלכם בהקדם