פורטפוליו
  • כל הדוגמאות
  • תעשייה
  • שירותים
  • הייטק
  • מסחרי
  • סנו
    ניהול פרוייקט יישום מערכת ERP בשלושה מפעלים בו זמנית כולל יצוג מול חברת היישום.
    הלקוח והאתגר
    סנו היא חברת ענק ישראלית שמייצרת בחמישה מפעלים בכל הארץ, יותר מ – 500 מוצרים שונים במגוון רחב של תחומים: כביסה, טיפוח הבית, ניקיון והגיינה, אביזרים ומוצרים שימושיים למטבח, מבשמי אויר, קוטלי חרקים, מוצרי נייר ועוד.
    נדרשנו ליצור אינטגרציה בין המערכות והמחלקות השונות בארגון, להטמיע טכנולגיות חדשות ברצפות הייצור על מנת להגיב מהר יותר לתקלות. לחברה מערך רכש שקונה רכיבים וחומרי גלם מכל העולם, זיהינו שנידרש שינוי מהותי בכל ההתנהלות בתחום זה.
    הפתרונות שלנו
    הובלנו מהלכים במטה החברה שמטרתם עידוד אינטגרציה בין המחלקות ויצירת אופטימיזציה ארגונית. תכננו והטמענו מערכת פריוריטי תעשייתית בשלושה מפעלים בו זמנית. ויצירת מהלכים ארגוניים חדשים כדי לתמוך בקליטת המערכת במחלקות החברה אשר היו מורגלים בעבודה על מערכת AS-400 מיושנת.
    בנושא הרכש הטמענו חשיבה ארגונית חדשה של תכנון רכש וייצור לטווח ארוך וקצר כבסיס להפעלת MRP. בנושא היצור- הטמענו מערכת דיווחים ברצפת ייצור שעוזרת לאיתור מניעה וקיצור זמן התגובה של תקלות בזמן אמת. בנושא ההתממשקות- תכננו ממשקי נתונים רבים למערכות מידע נוספות בארגון שכללו טיוב תשתיות הנתונים שיובאו מכמה מקורות שונים במערכת היוצאת כולל מק"טים, פורמולציות ייצור ועצי מוצר.
  • אקסטל בע"מ
    אנו מנתחים את הארגון ומציעים ארכטקטורה מחשובית שתשפר ותתרגם את תהליכי הייעוץ הארגוני למערכת טכנולוגית.
    הלקוח והאתגר
    חברת אקסטל מפתחת ומשווקת מערכות אלומיניום לבנייה המבוססים על עקרונות בניה ירוקה החברה מחזיקה מפעל ייצור המנהל אלפי מקט"ים ועובד על מאות פקעות בו-זמנית. בחברה פעלה מערכת מידע שהושקעו בה כבר אלפי שעות פיתוח והתאמות פרטיות אך למרות זאת הייתה רחוקה מהסטנדרט הנדרש לפעילות היום יומית.
    הפתרונות שלנו
    תחת האילוץ של עבודה עם מערכת קיימת, הגדרנו מחדש את תהליכי הייצור ושיפרנו בצורה משמעותית את הטכנולגיה הקיימת ואת התועלות של המערכת.
    ליווינו את הטמעת השינויים ברצפת הייצור כולל הכנת חומר הדרכה בערבית וליווי עובדי משמרות בשעות לא שגרתיות.
    הפעלנו ממשק למחסן אוטומטי כולל תהליכי עבודה חדשים ואינטגרציה מלאה
  • גוטקס מותגים
    ייעול מערך שרשרת האספקה הגלובלית בחברה.
     
    הלקוח והאתגר
    גוטקס היא חברה בינלאומית העוסקת בייצור ושיווק בגדי ים ברחבי ארה"ב, אירופה וישראל. נקראנו לייעל את שרשרת האספקה, מציאת דרך להפחתת עודפי מלאי והקטנת איחורים באספקות גם יחד.
    הפתרונות שלנו
    איחדנו ויעלנו את כלל מערכי התכנון, רכש, קבלני משנה, ייצור, אחסון ושינוע של 2 קווי מוצרים לקו מוצר אחד משותף. המלצנו על שינויים במימד התהליכי, המחשובי והניהולי (תפעול). רוב ההמלצות יושמו בשטח. ניתוחנו את המלצות במימד ארגוני, תהליכי, מחשובי, ניהולי. רוב ההמלצות יושמו הלכה למעשה
  • פריגת
    אפיון מערכת ניהול תנועות מלאי וייצור במפעל על כל מחלקותיו
     
    הלקוח והאתגר
    פריגת היא חברה יצרנית המתמחה במיצים מבוססי פרי. נקראנו כדי להתאים את הטכנולוגיה הנכונה לצרכים הנדרשים בהתאם לגידול המתמשך בפעילות, ולא פחות חשוב לוודא שהמערכת החדשה מתממשקת כראוי עם המערכת הארגונית הקיימת של החברה.
    הפתרונות שלנו
    שימוש באמצעי קריאה אופטיים לזיהוי ודיווח כולל אפשרות דיווח באמצעות אפליקציה שמותקנת  אצל העובדים בשטח. ניהול מעקב החל משלב קליטת פרי, תהליך הייצור במפעל וחו"ג ועד מכירה בארץ ושליחת מכולות לכל העולם, התממשקות מלאה למערכתERP  ארגונית (Mfg-Pro)
  • יקבי כרמל
    אפיון, פיתוח ויישום מערכת לתכנון תוכניות ייצור עבור מחלקת התפ"י בסביבת אקסל ו- VBA.
    הלקוח והאתגר
    כרמל מזרחי הוא היקב הראשון והגדול בישראל, עם התרחבות הייצור והייצוא נדרשנו להביא את חזית הטכנולגיה לייקב ההיסטורי וליוונו אותם ביצירת מערכת טכנולוגית מתקדמת.
    הפתרונות שלנו
    בין הפתרונות שהטמענו בארגון: סביבת עבודה אוטומטית לחלוטין למשתמש בקליטת נתונים ושימוש שוטף במערכת. התממשקות למערכתERP ארגונית (Movex) לקבלת נתונים והחזרת תוכנית עבודה. מערכת מאפשרת ביצוע ניתוחי רגישות וחישוב עומסים כבסיס לקבלת החלטה על קוי ייצור, משמרות וכו'. המערכת פעילה בהצלחה רבה ומשולבת באופן שוטף ונרחב במערך הייצור של החברה למעלה מ-11 שנה!
  • אינטרקוסמא
    שיפור תהליכים  במערך הייצור, המלאי וניהול הזמנות לקוח
    הלקוח והאתגר
    יצרנית ותיקה ואיכותית של מוצרי פרייבט לייבל בתחום הקוסמטיקה. החברה גם מחזיקה מעבדת מחקר ופיתוח פנימית.
    הפתרונות שלנו
    שיפור תהליכי עבודה והעמקת יישום מערכת פריוריטי תעשייתית כולל טכנולוגיית מוצרים ועצי מוצר, שרשרת אספקה, תהליכי מלאי, תהליכי ייצור, MRP, פחתים ו- WMS.
    ליוינו את תהליך מיזוג חברות לכדי חברה משפטית אחת והטמענו פתרון לניהול מרכזי רווח מפורט מאוד החל מפיצול חשבוניות לקוח וספק.
  • הארכיברים
    אבחון ארגוני לתהליכים וניהול מידע במערך הארכיב, האחסון, הלוגיסטיקה הארגונית ושירות הלקוחות
    הלקוח והאתגר
    החברת הגדולה בישראל בתחום הארכיב, האחסון, הגניזה והאחזור של חומר ארכיוני. משרתת למעלה מ-3,000 לקוחות מכל מגזרי המשק ומאחסנת במתקניה למעלה מ-70 מיליון תיקים. את עיקר פעילותה מנהלת החברה במרכז לוגיסטי חדשני השלישי בגודלו בעולם. שמשתרע על פני שטח של כ-47 אלף מ"ר, נתבקשנו להטמיע במחסן שיטות חדשות לקטלוג וחיפוש מסמכים כדי לחבר  את החברה לטכנולגיות העתיד
    הפתרונות שלנו
    הגדרנו תהליכים חוצי ארגון וארכיטקטורת מחשוב רצויה התומכת בתהליכים אלו, הצענו 3 פתרונות שפועלים באינטגרציה מלאה: מערכת ארגונית מסוג ERP, מערכת מומחה לניהול מחסן מסוג WMS, פורטל ארגוני למתן שירות ללקוחות החברה
    הכנת מסמך דרישות לספקי מערכות ERP ו- WMS והפצתו. ליווינו את החברה בבחירה וניהול ההתקשרות עם ספקים המציעים תמהילים שונים של מוצרים ופתרונות.
  • בתי צמיחה
    אבחון ארגוני לתהליכים וניהול מידע במערך הייצור, הלוגיסטיקה והמכירות
    הלקוח והאתגר
    מי עמי היא משתלת גידול לצמחי בית וגן. המשתלה פועלת על שטח של 50 דונם, ב-16 חממות ובתי רשת, בטכנולוגיה מתקדמת. התוצרת משווקת למשתלות, מכירה וסיטונאים, חנויות מקצועיות וחנויות פרחים, רשתות שיווק ולקוחות מוסדיים, בפריסה ארצית.
    נתבקשנו להציע טכנולוגיות חדשות לניהול המלאי והייצור של תוצרים אורגניים ולא בהכרח צפויים, ניהול תהליכי גידול ובקרה, שיפור תהליכי מכירה ללקוחות אשר התבססה על שיחות יזומות ללקוחות וכן שיפור מערך הפצה המונה 6 משאיות המספקות סחורה לכל הארץ
    הפתרונות שלנו
    הגדרנו תהליכים חוצי ארגון וארכיטקטורת מחשוב רצויה התומכת בתהליכים אלו. יצרנו והפצנו מסמך דרישות לספקי מערכות ERP.
    הגדרנו תהליכים ייחודיים בכל אחד מהתחומים שניתחנו ובחנו עם פוטנציאל לשינוי מהותי ביעילות וברווחיות של החברה. ליוינו את תהליך הבחירה וניהול התקשרות עם ספקים.
  • כרמית
    ניהול פרוייקט יישום מערכת פריוריטי תעשייתית ובהמשך ליווי לאורך שנים במתן פתרונות לשיפור אמינות ושקיפות המידע, ממשקים מול מרלוג ושיפור יכולת התכנון בתפ"י
    הלקוח והאתגר
    "כרמית תעשיות ממתקים" מתמחה בייצור, ייבוא וייצוא מוצרי מזון בקטגוריות שונות למגזר הפרטי והעסקי כיצרנית של מותגים פרטים עבור חברות שפועלות בישראל ובכל העולם. זיהינו מגוון אתגרים ופתרנו אותם ע"י חיבור של טכנולגיות מחשוב לצורך בקרה ומעקב בזמן אמת אחרי תהליכי ייצור והפצה.
     
    הפתרונות שלנו
    בין הפתרונות שהיינו מעורבים בהם בפרוייקט: אפיון והטמעת דיווחי ייצור לפקעות באמצעות חיבור למשקלים דיגיטליים, איפון והטמעת מערכת ניפוק חו"ג בדחיפה לרצפת ייצור כחלק מתהליך Work-Flow בין מחלקות. אפיון והטמעת פתרון לבקרה על תנועת מלאי תוצ"ג בשילוב מחסני מעבר ווירטואליים. הטמעת מערך איסוף מידע על פחתים מסוגים שונים ברצפה, ושימוש בדוחות בקרה על חריגים כולל דוחות אוטומטיים הנשלחים למשתמשים. אפיון והטמעת ממשקים רבים בערוצי מכירה קמעונאים: מסופוני מוכרנים, ממשקי מלאי ומכירות מול מרלוג חיצוני, ממשקי EDI מול רשתות ועוד
  • כספית טכנולוגיות תשלום וקופות ממוחשבות
    ייעוץ אסטרטגי וניהול פרויקט מיזוג 3 חברות ויישום מערכת ERP בחברה המאוחדת.
     
    הלקוח והאתגר
    כספיט חברה ישראלית העוסקת בפתרונות תשלום, חשבוניות, קופות ממוחשבות ועוד. תחום זה עובר בשנים האחרונות מהפכה, שחקנים חדשים וטכנולוגיות חדשות נכנסו. האתגר היה להחזיר את החברה לתחרות באמצעות הטמעת מערכות מידע מתקדמות כחלק ממהלך המיזוג של 3 חברות ולעבור לערוצי שרות לקוחות מתקדמים.
    הפתרונות שלנו
    אפיון פונקציונאלי, בחירה, וניהול יישום של מערכת מידע ארגוני ERP (E-tafnit) הכוללת מודולים של כספים, גביה, Bbilling (לעשרות אלפי לקוחות), לוגיסטיקה שירות לקוחות ותגמול, מיסוד תהליכי עבודה אחידים ומערכות מדידה ובקרה.
    אפיון פונקציונאלי, יישום והטמעה של מודול למתן שירות באינטרנט ללקוחות החברה בדגש על עבודה עם חשבוניות אלקטרוניות מפרט צרכים לרכישת מרכזייה, מערכתIVR  ומערכת הקלטות באתר החדש.
  • ERN סליקת תשלומים
    ייעוץ אסטרטגי בהוספת מוצרים פיננסיים חדשים
     
    הלקוח והאתגר
    חברת ERN פיתחה מודל ניהול סיכונים פיננסי, שעל בסיסו היא מאפשרת לבתי העסק לקבל צ'קים מלקוחותיהם ללא חשש שמא הם לא יכובדו. נתבקשנו לעזור לחברה להוביל מהלך של הקמת מוצר פיננסי חדש ללקוחותיה.
    הפתרונות שלנו
    כתבנו מסמך ייזום לצורך אישור מאפייני המוצר בדירקטוריון ומסמך צרכים פונקציונאלי. הענקנו ייעוץ בנושא ארכיטקטורת הפתרון עד לשלב הביצוע כולל ליווי ובקרה של פיתוח הפרויקט.
  • ויגולד פתרונות הנדסיים
    אחריות על ניהול מערכות המידע בחברה. ליווי מתמשך לאורך שנים בפעילות של שיפור תהליכים בחברה המשכירה ציוד בעל מאפיינים מגוונים לפרוייקטים של לקוחותיה.
     
     
    הלקוח והאתגר
    V.GOLD היא החברה ישראלית שמובילה להנדסת תבניות מתקדמת. החברה פועלת במספר מישורים מחזיקה מחסנני תפעול ואספקה עצומים ונדרשנו לתכנן מערכת טכנולוגית שתדע לנהל ולתעד את הפעילות כדי לתמוך בצמיחה המואצת של החברה.
    הפתרונות שלנו
    הטמעת פתרון להשכרת ציוד לקבלני בניין כולל חישובי כמויות ומחירים לפי מגוון מאפיינים, הפקת חשבונית אוטומטית, ניהול מלאי במחסני לקוחות. הטמעת תהליכים מבוקרים מתועדים ומדוייקים לכניסה ויציאה מהמחסן בהיקפים גדולים.
    אפיון והטמעת תהליך וכלי לספירת מלאי בשטח התומך בעבודה של מספר צוותים במקביל. ליווי החברה בתהליכי צמיחה מואצים הטמעת מערכת BI Qlik-View לבקרה על נצילות ויעילות מלאי.
  • אקולוג הנדסה בע"מ
    ישום מערכת ERP בחברה הנותנת שירותי מהנדסים
    הלקוח והאתגר
    אקולוג מתמחה בניהול וביצוע פרויקטים בתחום חיפושי הגז והנפט, חקר תשתית, סקרים גיאוטכניים וגיאולוגים, סקרי סיכונים, ועוד.. לחברה נדרשה תוכנה שתתאים למודל הפעילות, תבצע מעכב אחרי התקדמות הפרוייקטים מול התכנון ותתמחר ותחייב את הלקוחות בהתאם.
    הפתרונות שלנו
    יישום מודול ניהול פרוייקטים כולל תכנון פרויקטלי, דיווחי שעות וניהול אבני דרך ומעקב תכנון מול ביצוע, חיוב לקוחות אוטומטי על-בסיס מזומן (חש עסקה).
  • דוד צ'פניק ובניו
    הכנת מסמך דרישות (RFP), ליווי בחירה, לווי יישום והטמעת מערכת ERP
     
    הלקוח והאתגר
    חברת דוד צ'פניק ובניו בע"מ פועלת ביבוא, שיווק ואספקת ציוד מכני הנדסי מהמובילים בעולם, נתבקשנו לתכנן מערכת טכנולוגית חדשה שתיתן מענה לצרכים של אגף השירות, החלפים ועוד
    הפתרונות שלנו
    אבחון ארגוני בנושא תהליכים וניהול מידע בכלל הארגון כולל: מכירות, רכש ומלאי כלים, רכש ומלאי חלפים, שירות טכנאי חוץ, מוסך, השכרות ציוד, כספים ועוד והגדרת תהליכים חוצי ארגון וארכיטקטורת מחשוב רצויה התומכת בתהליכים אלו.
    הכנת מסמך דרישות לספקי פתרון לניהול מערך השירות על-גבי מערכת פריוריטי מסחרית. ליווי ההתקשרות עם הספק הנבחר וליווי פרוייקט היישום, העמקת יישום מערך מכירות ו- CRM, עיתוד מלאי חלפים, טיוב שיטה לקיטלוג כלים ממגוון של יצרנים, מכלולים, מודלים, דגמים ומפרטים.
  • בון-תור פתרונות תחבורה מתקדמים
    הכנת מסמך דרישות (RFP), ליווי בחירה והתקשרות, לווי יישום והטמעת מערכת ERP
     
    הלקוח והאתגר
    החברה מספקת שירותי תחבורה לחברות, מפעלים, מוסדות, בתי ספר ותיירות במענה ארצי נרחב. נדרשנו לתכנן מערכת טכנולוגית חדשה שתנהל את כל הפעילות התומכת במערך הנסיעות.
    הפתרונות שלנו
    ביצענו מחקר בנושא אבחון ארגוני בנושא תהליכים וניהול מידע במערכים התומכים למערך הנסיעות: מכירות, שירות, אחזקה, רכש, כספים והגדרנו תהליכים חוצי ארגון וארכיטקטורת מחשוב רצויה התומכת בתהליכים אלו.
    תהליך העבודה: הכנת מסמך דרישות לספקי מערכות ERP והפצתו, ליווי בחירה ותהליך ההתקשרות, ניהול היישום בארגון מול הספק הנבחר. הובלת וועדת היגוי, מעורבות מלאה באיפיון ומימוש הפתרון והמשך ליווי בהיקף מצומצם לאורך שנים לטובת שיפור מתמיד והשלמת פערים
  • צ'יינה מוטורס
    אבחון ארגוני לתהליכים וניהול מידע במוסך המרכזי של החברה: כרטיסי עבודה, חלפים, תכנון עבודה, רווחיות, תביעות יצרן ועוד
     
     
    הלקוח והאתגר
    קבוצת צ'יינה מוטורס, היא היבואנית הבלעדית של מותגי תחבורה ותשתיות מובילים בעולם. החברה מחזיקה מוסך שירות וחלפים. נתבקשנו לתכנן מערכת שירות מרכזית מטעם היבואן למוסכי זכיינים ומוסך ראשי כולל אינטגרציה מלאה למערכות שלו.
    הפתרונות שלנו
    הגדרנו תהליכים חוצי ארגון מול חברת האם (יבואן הרכב) וארכיטקטורת מחשוב רצויה התומכת בתהליכים אלו. הכננו והפצנו מסמך דרישות לספקי מערכות מוסך ו- ERP. ליווי את תהליך היישום בארגון ושיפרנו את תהליכי עבודה ואינטגרציה מול חברת האם ומול מיישם מערכת SBO.
  • מטרופולין
    הכנת מסמך דרישות (RFP), ליווי בחירה, לווי יישום והטמעת מערכת ERP
    הלקוח והאתגר
    מטרופולין היא חברה פרטית המפעילה תחבורה ציבורית, במסגרת זיכיונות של משרד התחבורה. החברה פועלת בשלושה "אשכולות" של פעילות, במסגרתם למעלה מ-300 קווי שירות, בצי החברה למעלה מ-1000 אוטובוסים, עירוניים ובינעירוניים, שמבצעים למעלה מ27 מליון נסיעות. החברה צמחה משמעותית בשנים האחרונות ללא מענה מחשובי מתאים לניהול רכש, אחזקת רכבים, כוח אדם ועוד.
    הפתרונות שלנו
    ביצענו אבחון ארגוני לתהליכים וניהול מידע במטה החברה, בין הנושאים הבולטים: שירות ואחזקת רכבים תחת אחזקה מונעת, שבר ותאונות. אחזקת מבנים, רכש ארגוני, כוח אדם וכספים ועוד. מדובר בחברה שפועלת בפיזור גאורגרפי רחב ולכן ארכיטקטורת המחשוב החדשה אמורה ליצור איטגרציה בפעילות החברה בנושאים אלו.
    במסגרת העבודה הכננו והפצנו מסמך דרישות לספקי מערכות ERP. ליווינו את הבחירה והתקשרות עם הספק הנבחר. ניהלנו את היישום בארגון מול הספק הנבחר כולל הובלת וועדת היגוי, בקרה על האפיון והמימוש הפתרון.
  • רולדין
    אבחון ארגוני לתהליכים וניהול מידע במערך הייצור של החברה. ניהול פרוייקט מחשוב מרלוג החברה החדש
    הלקוח והאתגר
    מפעל ומרלו"ג מרכזי המספקים שירות לרשת מאפיות בוטיק בפריסה ארצית. נדרש היה לשפר את ניהול המלאי ותנועות חו"ג ברצפת הייצור במפעל וכן פתרון לניהול מלאי תוצ"ג המאוחסן במקפיאי ענק ומלוקט לאספקות סחורה לסניפי הרשת.
    הפתרונות שלנו
    ניתוח והמלצה על שינוי מהותי בשיטת ניהול עצי המוצר ופקודות העבודה. הפתרון שהצענו שינה באופן מהותיאת כל ניהול המידע הטכנולוגי לייצור מוצרי החברה. הגדרנו מחדש הנחיות לייצור ודיווח תוצרת גמורה ופחתים והגדרת תהליכי ליקוט והפצה מבוקרי בר-קוד ומנוהלי WMS.
  • פיקסל
    ניתוח ויישום פתרון לניהול מרלו"ג החברה
    הלקוח והאתגר
    חברת פיקסל מספקת מוצרי סידקית, ממתקים לקיוסקים, חנויות נוחות ומרכולים ברחבי הארץ. נתבקשנו לתת פתרון מחשובי ללא WMS למחסן לוגיסטי בטווח זמן מיידי ובסטנדרטים גבוהים של בקרה על איכות הליקוט והמשלוח.
    הפתרונות שלנו
    הפתרון כלל תמיכה בליקוט והפצה של מעל 10,000 שורות הזמנה בשבוע מהיום הראשון! (העמדנו את המענה הנדרש מ- 0 תוך 6 שבועות בלבד!)
    העמדת פתרון ניהול מחסן הכולל: מחסן צבר, מחסן ליקוט, תהליך ליקוט ועמדת בקרה על מערכת פריוריטי ללא WMS, הפתרון כלל אמצעי בקרה על הספקי עבודה של מלקטים ואינטגרציה מלאה למערכת מכירות ע"ג מסופוני מכירה ואספקה.
  • פוריה מערכות
    ניהול מערכת פריוריטי בחברה ושיפור לאורך זמן בתהליכים הארגוניים באמצעות המערכת
    הלקוח והאתגר
    חברת הייטק העוסקת בפיתוח וייצור חיישנים וציוד חקר טכנולוגי מתקדם.ליווי מתמשך של הנהלת החברה להטמעת שיפורים בתהליכים ושקיפות המידע במערך המכירות והמלאי. ניהול פרוייקט פיצול החברה לשתי חברות (ישויות משפטיות) כולל הפעלת גורמים פנים וחוץ ארגוניים ואינטגרציה ביניהם.
    הפתרונות שלנו
    הובלנו שיפורים מתמידים ותמיכה במערכי שרשרת אספקה, מכירות ושירות גלובאלי בהיקפים של עשרות אלפי יחידות ברבעון תוךשימוש נרחב ביכולות BPM ליצירת Work-Flows חוצי ארגון במגוון של תהליכי רכש, מכירה, שירות, מלאי וכו'. ליוונו באופן צמוד את סמנכ"ל הכספים להטמעת פתרונות בקרה חזקים על מערך המכירות, המשלוחים והמלאי אל מול חיובי לקוחות ותשלומים.
  • scodix
    אחריות לניהול מערכת המידע בחברה. ליווי החברה בצמיחה מתמשכת ליווי ויישום פתרונות לצרכים מגוונים שעולים ככל שהחברה מגדילה את פעילותה בארץ ובחו"ל.
     
    הלקוח והאתגר
    Scodix חברה שמתמחה בפיתוח וייצור מכונות לאפקטים בעולם הדפוס, הטכנולוגיה שלה משמשת כסטנדרט בבתי דפוס בכל רחבי הגלובוס, נדרשנו להקים בחברה מערכת ניהול מתקדמת על מנת לייעל את העבודה ולאפשר את הרחבת הפעילות.
    הפתרונות שלנו
    הטמענו מערך תזמון קבלני משנה בעזרת מודול MRP ומנגנון ניהול שינויים הנדסיים כולל שקיפות מלאה של המידע לצרכים פנימיים ומול קבלני משנה. אפיינו והטמענו בהצלחה אפיון מערך שירות התומך מקצועית ולוגיסטית בטכנאי שירות ומפיצים בכל העולם ומבסס על מודול שירות במערכת. השתמשנו באופן נרחב ביכולות ה-BPM ליצירת Work-Flows חוצי ארגון במגוון של תהליכי רכש, מכירה, שירות, מלאי וכו'.
  • סולראדג'
    אפיון פתרון מהפכני לשיפור זרימת המידע והשקיפות בין החברה לקבלני המשנה המרכזיים שלה בארץ ובחו"ל
    הלקוח והאתגר
    חברת solaredge עוסקת בפיתוח, ייצור, מכירה ושירות של מוצרים בתעשיית האנרגיה הסולארית. החברה מוכרת מוצריה בכל העולם.
    הפתרונות שלנו
    תמיכה במערך המייצר המוכר עשרות אלפי יחידות מוצר בשבוע.  פתרון יצירתי התומך בייצור להזמנה מחד ומאפשר גמישות רבה בשינויים תכופים בהזמנות הלקוח מאידך. אינטגרציה מלאה של התהליך שאופיין בתהליכים פנים ארגוניים ואצל קבלן המשנה המרכזי. אפיון התאמות נדרשות במערכת פריוריטי וליווי ביצוע בדיקות קבלה מפורטות.
  • DSIT
    אפיון פתרון להטמעת שימוש בתג תהליך ממוחשב לטובת דיווחי ייצור
    הלקוח והאתגר
    DSIT מתמחה בפיתוח וייצור מערכות אבטחה תת-ימיות, סונאר ואקוסטיקה. נתבקשנו להציע מערכת ממוחשבת למעקב ודיווח מתקדמים בייצור לשיפור השליטה והבקרה בזמן אמת.
    הפתרונות שלנו
    הטמעת פתרון המחליף עשרות מסמכי וורד ואקסל ומשפר את שליטת מנהל הייצור על מיקום וסאטטוס המכשירים שבעבודה שימוש בפקודות עבודה במערכת ERP וביצוע התאמות לנעילת התהליך עבור חברה המייצרת מוצרים ביטחוניים ומחוייבת לבקרות ואיסוף מידע מדוייק מרצפת הייצור. הצגת הוראות ייצור למשתמשי הייצור במסך דיווח הייצור. מתן יכולת דיווח חריגים מסוגים שונים, פעולות מתקנות, ניתוב מחדש וכו'.
  • סול-ג'ל
    ליווי יישוםSBO פיננסי ולוגיסטי. הובלת הפרוייקט מול חברת היישום
     
    הלקוח והאתגר
    חברת הייטק המפתחת מוצר פארמה בשלבים מתקדמים ואשר הבינה כי אין לה את הידע, המשאבים והיכולת לניהול פנימי של פרוייקט יישום מערכת ERP.
    הפתרונות שלנו
    הפתרון שהצענו כלל אינטגרציה בין צרכי החברה ויכולות מיישם מערכת ה- SBO, ניהול פרוייקט כולל לוחות זמנים, משימות, תקציב ובקרה, בקרת איכות הסבות הנתונים וליווי פעולות לטיוב המידע והטמעת מודול ניהול ובקרה תקציבית ותהליכי עבודה תואמים.
  • קידישיק
    הכנת מסמך דרישות (RFP), ליווי בחירה, לווי התקשרות
     
     
    הלקוח והאתגר
    רשת בגדי ילדים שפונה לקהל הדתי/חרדי. כדי לתמוך בהתרחבות הרשת (המונה כיום 16 סניפים) נדרשנו לאפיין ולתכנן מערכת חכמה שתעזור להם לשלוט על המלאי וההפצה ועל הדרך תיתן מענה לאתגרים נוספים בשרשרת האספקה.
    הפתרונות שלנו
    הגדרת תהליכים וניהול מידע במטה החברה והחנויות. הפתרון שהצענו נגע בתחומים רבים: הצטיידות קולקצייה, ניהול מטריצת מוצרים, ניהול מלאי מרלו"ג, תהליכי ליקוט, אירוז והפצה, מכירות קופה ותגמול מוכרנים, מבצעים והשלמת חוסרים בין סניפים ועוד. בנוסף הגדרנו תהליכים חוצי ארגון וארכיטקטורת מחשוב רצויה התומכת בתהליכים אלו והפצת RFP לספקים וליווי תהליך ההתקשרות.
  • קול-טימבר
    שיפור תהליכי עבודה והעמקת יישום מערכת פריוריטי בסביבת לאו-טק בחברה שפועל בשוק אנטי טכנולוגי
    הלקוח והאתגר
    חברה משפחתית אשר פועלת בענף העץ, החברה שמפעילה את מפעל עיבוד העץ הראשון שהוקם בישראל עוסקת בייבוא, סחר, עיבוד וחיטוי עצים. נתבקשנו להטמיע מערכת טכנולוגית מתקדמת לתמוך בתהליכים השונים שנעשים בחברה משלב הרכש והייבוא, דרל ניהול המלאי, עיבוד במפעל ועד להפצה ללקוחות הקצה.
    הפתרונות שלנו
    ניהול שרשרת אספקה במלואה בכמויות של עשרות רבות של מכולות בחודש המועמסות במנסרות בעולם עם יכולת תיעוד מינימלית, ניהול תנועות מלאי של עץ גולמי ומעובד במידות שונות ומאפיינים שונים, הטמעת תהליך עבודה סגור וממוחשב משלב קבלת הזמנה ועד הפצה ללקוח.
  • זהבי עצמון
    ליווי הכנת מסמך אפיון למערכת ERP על תהליכים וניהול מידע במטה החברה החברה והסניפים.
    הלקוח והאתגר
    חברה העוסקת בייבוא ושיווק מוצרים לעיצוב הבית כוללים מוצרי אבן, שיש, קרמיקה, אריחי גרניט פורצלן, חיפויים, פרקטים, כלים סניטריים, ברזים ועוד... מבית המותגים המובילים בישראל ובעולם. נתבקשנו לתכנן מערכת טכנולוגית מתקדמת לתמוך בתהליכים השונים שנעשים במפעל מהרכש ועד להפצה ללקוחות הקצה.
    הפתרונות שלנו
    אפיון מודול תוכנה ייעודי להתקשרויות עם קבלנים. התוכנה מטפלת בין השאר בנושאים הבאים: מטריצת דירות, מכירות לדיירים כולל מוצרי סטנדרט ושידרוגים אפיון פתרון לתכנון והצטיידות, שרשרת אספקה, ניהול מלאי מרלו"ג, מדידת רווחיות ועוד.
  • בולטאהופ
    אבחון ארגוני לתהליכים וניהול מידע במחסן המרכזי של החברה
    הלקוח והאתגר
    בולטהאופ הינה קבוצת חברות נציגות יצרנים בינלאומיים למטבחים וריהוט יוקרה. החברה מספקת שירותי עיצוב, ייבוא, והתקנת מטבחים, חדרי אמבטיה, ריהוט ואביזרים לבית. מערך הלוגיסטיקה של החברה דרש שיפורים בתהליכי העבודה, ניהול המידע והבקרות על ייבוא, רכש, מלאי וערך מלאי.
    הפתרונות שלנו
    ניתוחנו והמלצנו על שינוי מהותי בשיטת קטלוג מוצרים החל משלב התמחור והצעת המחיר ללקוח, דרך הזמנה מהספק, דרך אחסון במרלוג ועד אספקה ללקוח, שינוי מהותי באופן ניהול המלאי ותנועות המלאי מבחינה מחשובית על מערכת SBO עד לכדי יכולת להפקת דוחות ערך למלאי מאוד ייחודי. 
    ליוינו את הקמת המרלוג החדש והגדרת תהליכי העבודה בו תוך שימוש באיתורים, מסופונים ומדבקות, לבסוף שיפרנו תהליכי עבודה ואינטגרציה מול מיישם מערכת SBO.
הלקוחות שלנו
תודה על פניתכם
תודה על פנייתכם! 
נשוב אלכם בהקדם