פרוטפוליו

  • כל הדוגמאות
  • חדשנות בתעשייה
  • חדשנות שירותים
  • הייטק
  • מסחרי
  • רב-בריח
    הלקוחות של Giliz
    רב-בריח היא חברת ענק ישראלית המייצרת דלתות במפעל מתקדם באשקלון. פעילות מרכזית בארגון היא מכירת דלתות כניסה, ממ"ד, קומה ועוד לחברות קבלניות. מדובר על פעילות חוזית פרוייקטלית בהיקפים של מיליוני שקלים ואלפי דלתות לפרוייקט הנמשך מספר שנים והדורש מעקב על התקדמות האספקה, ההתקנה, החיוב בהתאם באמצעות חשבון חלקי והגבייה במהלך הפרוייקט.
    נדרשנו לנתח קשיים בסגירת המעגל הכספי מול הקבלנים, נגישות למידע, אופן חישוב ותקשור חוב הלקוח כבסיס לשיפור הגבייה.
    הפתרונות של Giliz
    ניתוח תהליכים חוצי ארגון בעולמות החוזים, המכירות, ההזמנות, התפעול, האספקה, בקרת פרוייקטים ועוד ואף פגישות עם לקוחות מייצגים. גיבוש המלצות רבות במגוון רב של דיספלינות כולל אסטרטגיות, תהליכיות ומחשוביות. הובלת פורום חודשי בראשות מנכל והנחייה ומעקב. ליווי הארגון במימוש ההמלצות בהטמעת הטכנולוגיות והתהליכים ששיפרו משמעותית את קבועי הזמן של החיוב והגביה עם ROI מוכח
  • כרמית
    ניהול פרוייקט יישום מערכת פריוריטי תעשייתית ובהמשך ליווי לאורך שנים במתן פתרונות לשיפור אמינות ושקיפות המידע, ממשקים מול מרלוג חיצוני, מחשוב מרלוג פנימי ושיפור יכולת התכנון בתפ"י
    הלקוחות של Giliz
    "כרמית תעשיות ממתקים" מתמחה בייצור, ייבוא ושיווק מוצרי ממתקים ושוקולד בקטגוריות שונות למגזר הפרטי המוסדי. זיהינו מגוון אתגרים ופתרנו אותם ע"י חיבור של טכנולגיות מחשוב לצורך בקרה ומעקב בזמן אמת אחרי תהליכי ייצור, לוגיסטיקה ושרשרת האספקה.
     
    הפתרונות של Giliz
    בין הפתרונות שהיינו מעורבים בהם בפרוייקט: אפיון והטמעת דיווחי ייצור לפקעות באמצעות חיבור למשקלים דיגיטליים, איפון והטמעת מערכת ניפוק חו"ג בדחיפה לרצפת ייצור כחלק מתהליך Work-Flow בין מחלקות. אפיון והטמעת פתרון לבקרה על תנועת מלאי תוצ"ג בשילוב מחסני מעבר ווירטואליים. הטמעת שמוש בפריוריטי מובייל במרלוג הקבוצה. איתור ובחירת מערכת MES, הטמעת מערך מכירות אוטומטי בין חברתי, הטמעת מערכת תמחיר מדוייקת ואפיון פתרון למערך אחזקה. אפיון והטמעת ממשקים רבים בערוצי מכירה קמעונאים: מסופוני מוכרנים למכירה B2B, ממשקי מלאי ומכירות מול מרלוג חיצוני, ממשקי EDI מול רשתות ועוד
    גיליז מלווים את הנהלת כרמית בחשיבה חדשנית לשילוב טכנלוגיות מובייל מתקדמות במערכי המלאי והלוגיסטיקה
  • סנו
    ניהול פרוייקט טרנספורמציה דיגיטלית מלא ליישום מערכת ERP בשלושה מפעלים בו זמנית.
    הלקוחות של Giliz
    סנו מייצרת במספר מפעלים בכל הארץ, יותר מ – 500 מוצרים שונים במגוון רחב של תחומים: כביסה, טיפוח הבית, ניקיון והגיינה, אביזרים ומוצרים שימושיים למטבח, מבשמי אויר, קוטלי חרקים, מוצרי נייר ועוד.
    נדרשנו ליצור אינטגרציה בין המערכות והמחלקות השונות בארגון, להטמיע טכנולגיות חדשות ברצפות הייצור על מנת להגיב מהר יותר לתקלות. לחברה מערך שרשרת אספקה שרוכש ומשנע רכיבים וחומרי גלם מכל העולם, זיהינו שנידרש שינוי מהותי בכל ההתנהלות בתחום זה.
    הפתרונות של Giliz
    הובלנו מהלכי חשיבה חדשנית במטה החברה שמטרתם עידוד אינטגרציה בין המחלקות ויצירת אופטימיזציה ארגונית. גיליז הטמיעה תהליכי חדשנות באמצעות טרנספורמציה דיגיטלית מלאה למערך התפעול ושרשרת האספקה. תכננו והטמענו מערכת פריוריטי תעשייתית בשלושה מפעלים בו זמנית. ויצירת מהלכים ארגוניים חדשים כדי לתמוך בקליטת המערכת במחלקות החברה אשר היו מורגלים בעבודה על מערכת AS-400 מיושנת.
    בנושא שרשרת האספקה, גיליז הטמיעה חשיבה ארגונית חדשה של תכנון רכש וייצור לטווח ארוך וקצר כבסיס להפעלת MRP. בנושא היצור- הובלנו תהליך דיגיטציה הכולל הטמעת מערכת דיווחים ברצפת ייצור, אשר עוזרת לאיתור מניעה וקיצור זמן התגובה של תקלות בזמן אמת. בנושא ההתממשקות- תכננו ממשקי נתונים רבים למערכות מידע נוספות בארגון שכללו טיוב תשתיות הנתונים שיובאו מכמה מקורות שונים במערכת היוצאת כולל מק"טים, פורמולציות ייצור ועצי מוצר.
  • אקסטל בע"מ
    הטמעת חשיבה חדשנית לבקרה משופרת וניהול מידע מדוייק ברצפת ייצור מורכבת שכבר מוטמע בה כלי מחשובי
    הלקוחות של Giliz
    חברת אקסטל מפתחת ומשווקת מערכות אלומיניום לבנייה המבוססים על עקרונות בניה ירוקה החברה מחזיקה מפעל ייצור המנהל אלפי מקטים ועובד על מאות פקודות עבודה בו-זמנית. בחברה פעלה מערכת מידע שהושקעו בה כבר אלפי שעות פיתוח והתאמות פרטיות אך למרות זאת הייתה רחוקה מהסטנדרט הנדרש לפעילות היום יומית.
    הפתרונות של Giliz
    תחת האילוץ של עבודה עם מערכת קיימת, גיליז הובילה חשיבה חדשנית בה הגדרנו מחדש תהליכי ניהול ייצור דיגיטליים תוך שיפור משמעותי של הטכנולגיה הקיימת והתועלות של המערכת.
    ליווינו את הטמעת השינויים ברצפת הייצור כולל הכנת חומר הדרכה בערבית וליווי עובדי משמרות בשעות לא שגרתיות.
    הפעלנו ממשק דיגיטלי למחסן אוטומטי כולל תהליכי עבודה חדשים ואינטגרציה מלאה בין המערכות
  • גוטקס מותגים
    ייעול מערך שרשרת האספקה הגלובלית בחברה באמצעות חשיבה חדשנית על מרכיבים ייחודיים בשרשרת האספקה
     
    הלקוחות של Giliz
    גוטקס היא חברה בינלאומית העוסקת בייצור ושיווק בגדי ים ברחבי ארה"ב, אירופה וישראל. נקראנו לייעל את שרשרת האספקה, מציאת דרך להפחתת עודפי מלאי והקטנת איחורים באספקות גם יחד.
    הפתרונות של Giliz
    גיליז פעלה להטמיע חשיבה חדשנית כאשר הובלנו מהלך לאיחוד וייעול כלל מערכי התכנון, רכש, קבלני משנה, ייצור, אחסון ושינוע של 2 קווי מוצרים לקו מוצר אחד משותף. המלצנו על שינויים מהותיים בשרשרת האספקה במימד התהליכי, המחשובי וניהול התפעול. רוב ההמלצות יושמו הלכה למעשה על-ידי צוות מערכות המידע הפנימי בארגון בפיקוח מרחוק שלנו
  • רולדין
    אבחון ארגוני לתהליכים וניהול מידע במערך הייצור של החברה. ניהול פרוייקט מחשוב מרלוג החברה החדש
    הלקוחות של Giliz
    מפעל ומרלו"ג מרכזי המספקים שירות לרשת מאפיות בוטיק בפריסה ארצית. נדרש היה לשפר את ניהול המלאי ותנועות חו"ג ברצפת הייצור במפעל וכן פתרון לניהול מלאי תוצ"ג המאוחסן במקפיאי ענק ומלוקט לאספקות סחורה לסניפי הרשת.
    הפתרונות של Giliz
    ניתוח והמלצה על שינוי מהותי בשיטת ניהול עצי המוצר ופקודות העבודה. הפתרון שהצענו שינה באופן מהותי את כל ניהול המידע הטכנולוגי לייצור מוצרי החברה. הגדרנו מחדש הנחיות לייצור ודיווח תוצרת גמורה ופחתים והגדרת תהליכי ליקוט והפצה מבוקרי בר-קוד ומנוהלי WMS. מחשוב מרלוג החברה עם מערכת WMS של פריוריטי המאפשר ביצוע ליקוטים יעילים ומדוייקים במחסן במינוס 18 מעלות. הכנסת מנגנוני בקרה ייחודיים כולל לוגיקה למספור קרטונים למניעת טעויות ליקוט ודיווח.
  • בתי צמיחה
    אבחון ארגוני לתהליכים וניהול מידע במערך הייצור, הלוגיסטיקה והמכירות
    הלקוחות של Giliz
    מי עמי היא בית גידול לצמחי בית הפועלת על שטח של עשרות דונמים, בכ -20 חממות ובתי רשת, בטכנולוגיה מתקדמת. התוצרת משווקת למשתלות מכירה וסיטונאים ומפיצים בפריסה ארצית.
    נתבקשנו להציע טכנולוגיות חדשות לניהול המלאי והייצור של תוצרים אורגניים ולא בהכרח צפויים, ניהול תהליכי גידול ובקרה, שיפור תהליכי מכירה ללקוחות אשר התבססה על שיחות יזומות ללקוחות וכן שיפור מערך הפצה המונה כ- 10 משאיות המספקות סחורה לכל הארץ
    הפתרונות של Giliz
    הגדרנו תהליכים חוצי ארגון וארכיטקטורת מחשוב רצויה התומכת בתהליכים אלו המתבססת על מערכת פריוריטי תעשייתית.
    הגדרנו תהליכים ייחודיים בכל אחד מהתחומים שניתחנו ובחנו עם פוטנציאל לשינוי מהותי ביעילות וברווחיות של החברה. מימשנו פורטל לקוחות B2B לקבלת הזמנות יומיות, מערכת הקלדת הזמנות יעילה למוקד שיחות נכנסות, מערך מלאי תוצ"ג אמין, מערך תכנון רכש מהארץ ומחול ומערך ייצור באמצעות פריוריטי מובייל לדיווח עובדי השטח על פעולות יצרניות שבוצעו ופחתים
  • דוד צפניק ובניו
    הכנת מסמך דרישות (RFP), ליווי בחירה, לווי יישום והטמעת מערכת ERP
     
    הלקוחות של Giliz
    חברת דוד צ'פניק ובניו בע"מ פועלת ביבוא, שיווק, אספקה ושירות למלגזות וציוד מכני הנדסי מהמובילים בעולם, נתבקשנו לתכנן מערכת טכנולוגית חדשה שתיתן מענה לצרכים של אגף השירות, החלפים ועוד
    הפתרונות של Giliz
    גיליז ביצעה אבחון ארגוני בנושא תהליכים וניהול מידע בכלל הארגון כולל: מכירות, רכש ומלאי כלים, רכש ומלאי חלפים, שירות טכנאי חוץ, מוסך, השכרות ציוד, כספים ועוד והגדרת תהליכים חוצי ארגון וארכיטקטורת מחשוב רצויה התומכת בתהליכים אלו.
    גיליז הובילה את הארגון במהלך של חשיבה חדשנית לביצוע מהפכה דיגיטלית בארגון. הוכן מסמך דרישות לספקי פתרון לניהול מערך השירות ללקוחות על-גבי מערכת פריוריטי מסחרית. ליווינו את החברה בהתקשרות עם הספק הנבחר וליווי פרוייקט היישום, כולל העמקת יישום מערך מכירות ו- CRM, עיתוד מלאי חלפים, טיוב שיטה לקיטלוג כלים ממגוון של יצרנים, מכלולים, מודלים, דגמים ומפרטים.
    במקביל בוצע מהלך לשיפור חוויות הלקוח הפונה לקבלת שירות
  • בון-תור פתרונות תחבורה מתקדמים
    הטמעת חשיבה חדשנית בתכנון ארכיטקטורת המחשוב. הכנת מסמך דרישות (RFP), ליווי בחירה והתקשרות, לווי יישום והטמעת מערכת ERP מרובת ממשקים למערכת הליבה
     
    הלקוחות של Giliz
    החברה מספקת שירותי תחבורה לחברות, מפעלים, מוסדות, בתי ספר ותיירות במענה ארצי נרחב. נדרשנו לבצע טרנספורמציה דיגיטלית של כל הפעילות התומכת במערך הנסיעות ולתכנן מערכת טכנולוגית חדשה שתנהל את כל הפעילות הזו. כולל ניהול נסיעות של קבלני משנה, מערכת בילינג מורכבת ומערך גבייה העונה על מגוון צרכים גדול
    הפתרונות של Giliz
    גיליז בחנה תהליכים קיימים ואופן ניהול המידע במערכים התומכים למערך הנסיעות: מכירות, שירות, אחזקה, רכש, כספים. תוך הובלת חשיבה חדשנית, הגדרנו תהליכים חוצי ארגון וארכיטקטורת מחשוב רצויה התומכת בתהליכים אלו.
    העבודה כללה הכנת מסמך דרישות לספקי מערכות ERP והפצתו, ליווי בחירה ותהליך ההתקשרות, ניהול היישום בארגון מול הספק הנבחר. הובלת וועדת היגוי, מעורבות מלאה באיפיון ומימוש הפתרון כולל אינטגרציה עמוקה למערכת ניהול ההיסעים הארגונית. המשך ליווי בהיקף מצומצם לאורך שנים לטובת שיפור מתמיד והשלמת פערים
  • הארכיברים
    אבחון ארגוני לתהליכים וניהול מידע במערך הארכיב, האחסון, הלוגיסטיקה הארגונית ושירות הלקוחות
    הלקוחות של Giliz
    החברת הגדולה בישראל בתחום הארכיב, האחסון, הגניזה והאחזור של חומר ארכיוני. משרתת למעלה מ-3,000 לקוחות מכל מגזרי המשק ומאחסנת במתקניה למעלה מ-100 מיליון תיקים. את עיקר פעילותה מנהלת החברה במרכז לוגיסטי חדשני השלישי בגודלו בעולם. שמשתרע על פני שטח של כ-47 אלף מ"ר, נתבקשנו להטמיע במחסן שיטות חדשות לקטלוג וחיפוש מסמכים כדי לחבר  את החברה לטכנולגיות העתיד
    הפתרונות של Giliz
    הגדרנו תהליכים חוצי ארגון וארכיטקטורת מחשוב רצויה התומכת בתהליכים אלו, הצענו 3 פתרונות שפועלים באינטגרציה מלאה: מערכת ארגונית מסוג ERP, מערכת מומחה לניהול מחסן מסוג WMS, פורטל ארגוני למתן שירות ללקוחות החברה
    הכנת מסמך דרישות לספקי מערכות ERP ו- WMS והפצתו. ליווינו את החברה בבחירה וניהול ההתקשרות עם ספקים המציעים תמהילים שונים של מוצרים ופתרונות.
  • ויגולד פתרונות הנדסיים
    אחריות על ניהול מערכות המידע בחברה. ליווי מתמשך לאורך שנים בפעילות של שיפור תהליכים בחברה המשכירה ציוד בעל מאפיינים מגוונים לפרוייקטים של לקוחותיה.
     
     
    הלקוחות של Giliz
    V.GOLD היא החברה מובילה להנדסת תבניות מתקדמת ליציקות בטון לגשרים, תשתיות ומבנים. החברה פועלת במספר מישורים מחזיקה מחסני תפעול ואספקה ונדרשנו לתכנן מערכת טכנולוגית שתדע לנהל ולתעד את הפעילות כדי לתמוך בצמיחה המואצת של החברה.
    הפתרונות של Giliz
    הטמעת פתרון להשכרת ציוד לקבלני בניין כולל חישובי כמויות ומחירים לפי מגוון מאפיינים, הקמת מערכת בילינג לחישוב והפקת חיוב אוטומטי. מערך ניהול תנועות מלאי באמצעות מסופונים במערכת מובייל ייעודית שפותחה עבורם. הטמעת תהליכים מבוקרים מתועדים ומדוייקים לכניסה ויציאה מהמחסן בהיקפים גדולים.
    ליווי החברה בתהליכי צמיחה מואצים הטמעת מערכת BI לבקרה על נצילות ויעילות מלאי.
  • ציינה-מוטורס
    אבחון ארגוני לתהליכים וניהול מידע במוסך המרכזי של החברה: כרטיסי עבודה, חלפים, תכנון עבודה, רווחיות, תביעות יצרן ועוד
     
     
    הלקוחות של Giliz
    קבוצת צ'יינה מוטורס, היא היבואנית הבלעדית של מותגי תחבורה ותשתיות מובילים בעולם. החברה מחזיקה מוסך שירות וחלפים. נתבקשנו לתכנן מערכת שירות מרכזית מטעם היבואן למוסכי זכיינים ומוסך ראשי כולל אינטגרציה מלאה למערכות שלו.
    הפתרונות של Giliz
    הגדרנו תהליכים חוצי ארגון מול חברת האם (יבואן הרכב) וארכיטקטורת מחשוב רצויה התומכת בתהליכים אלו. הכננו והפצנו מסמך דרישות לספקי מערכות מוסך ו- ERP. ליווי את תהליך היישום בארגון ושיפרנו את תהליכי עבודה ואינטגרציה מול חברת האם ומול מיישם מערכת SBO.
  • מטרופולין
    הכנת מסמך דרישות (RFP), ליווי בחירה, לווי יישום והטמעת מערכת ERP
    הלקוחות של Giliz
    מטרופולין היא חברה פרטית המפעילה תחבורה ציבורית, במסגרת זיכיונות של משרד התחבורה. החברה פועלת בשלושה "אשכולות" של פעילות, במסגרתם למעלה מ-300 קווי שירות, בצי החברה למעלה מ-1000 אוטובוסים, עירוניים ובינעירוניים, שמבצעים למעלה מ27 מליון נסיעות. החברה צמחה משמעותית בשנים האחרונות ללא מענה מחשובי מתאים לניהול רכש, אחזקת רכבים, כוח אדם ועוד.
    הפתרונות של Giliz
    ביצענו אבחון ארגוני לתהליכים וניהול מידע במטה החברה, בין הנושאים הבולטים: שירות ואחזקת רכבים תחת אחזקה מונעת, שבר ותאונות. אחזקת מבנים, רכש ארגוני, כוח אדם וכספים ועוד. מדובר בחברה שפועלת בפיזור גאורגרפי רחב ולכן ארכיטקטורת המחשוב החדשה אמורה ליצור איטגרציה בפעילות החברה בנושאים אלו.
    במסגרת העבודה הכננו והפצנו מסמך דרישות לספקי מערכות ERP. ליווינו את הבחירה והתקשרות עם הספק הנבחר. ניהלנו את היישום בארגון מול הספק הנבחר כולל הובלת וועדת היגוי, בקרה על האפיון והמימוש הפתרון.
  • אקולוג הנדסה בע"מ
    ישום מערכת ERP בחברה הנותנת שירותי מהנדסים
    הלקוחות של Giliz
    אקולוג מתמחה בניהול וביצוע פרויקטים בתחום חיפושי הגז והנפט, חקר תשתית, סקרים גיאוטכניים וגיאולוגים, סקרי סיכונים, ועוד.. לחברה נדרשה תוכנה שתתאים למודל הפעילות, תבצע מעקב אחרי התקדמות הפרוייקטים מול התכנון ותתמחר ותחייב את הלקוחות בהתאם.
    הפתרונות של Giliz
    יישום מודול ניהול פרוייקטים בפריוריטי כולל תכנון פרויקטלי, דיווחי שעות וניהול אבני דרך ומעקב תכנון מול ביצוע, חיוב לקוחות אוטומטי על-בסיס מזומן (חש עסקה).
  • סולראדג'
    אפיון פתרון חדשני לשיפור הבקרה והשקיפות בין החברה לקבלני המשנה המרכזיים שלה בארץ ובחו"ל
    הלקוחות של Giliz
    חברת solaredge עוסקת בפיתוח, ייצור, מכירה ושירות של מוצרים בתעשיית האנרגיה הסולארית. החברה מוכרת מוצריה בכל העולם.
    הפתרונות של Giliz
    תמיכה במערך קבלני משנה המייצר עשרות אלפי יחידות מוצר מותאמי לקוח בשבוע.  פתרון יצירתי וחדשני התומך בייצור להזמנה מחד ומאפשר גמישות רבה בשינויים תכופים בהזמנות הלקוח מאידך. אינטגרציה ודיגיטציה מלאה של תהליך פנים ארגוני בשילוב עם קבלני משנה בארץ ובחול. אפיון התאמות נדרשות במערכת פריוריטי וליווי ביצוע בדיקות קבלה מפורטות.
    הקמת פורטל דרישות רכש מרכזי לכלל עובדי החברה בארץ ובעולם כולל מדרג מאשרים בחתימה דיגיטלית
    הקמת פורטל ניהול נסיעות לחול לכלל עובדי החברה כולל WF ארגוני לאישור וחתימה וקישור למערכת התקציבים
  • scodix
    אחריות לניהול מערכת המידע בחברה. ליווי החברה בצמיחה מתמשכת ליווי ויישום פתרונות לצרכים מגוונים שעולים ככל שהחברה מגדילה את פעילותה בארץ ובחו"ל.
     
    הלקוחות של Giliz
    Scodix חברה שמתמחה בפיתוח וייצור מכונות לאפקטים בעולם הדפוס, הטכנולוגיה שלה משמשת בבתי דפוס רבים בעולם, נדרשנו להקים בחברה מערכת ניהול מתקדמת על מנת לייעל את העבודה ולאפשר את הרחבת הפעילות.
    הפתרונות של Giliz
    הטמענו מערך תזמון קבלני משנה בעזרת מודול MRP ומנגנון ניהול שינויים הנדסיים כולל שקיפות מלאה של המידע לצרכים פנימיים ומול קבלני משנה. אפיינו והטמענו בהצלחה אפיון מערך שירות התומך מקצועית ולוגיסטית בטכנאי שירות ומפיצים בכל העולם ומבסס על מודול שירות במערכת פריוריטי. השתמשנו באופן נרחב ביכולות ה-BPM ליצירת Work-Flows חוצי ארגון במגוון של תהליכי רכש, מכירה, שירות, מלאי וכו'.
  • DSIT
    אפיון פתרון להטמעת שימוש בתג תהליך ממוחשב לטובת דיווחי ייצור
    הלקוחות של Giliz
    DSIT מתמחה בפיתוח וייצור מערכות אבטחה תת-ימיות, סונאר ואקוסטיקה. נתבקשנו להציע מערכת ממוחשבת למעקב ודיווח מתקדמים בייצור לשיפור השליטה והבקרה בזמן אמת.
    הפתרונות של Giliz
    הטמעת פתרון המחליף עשרות מסמכי וורד ואקסל ומשפר את שליטת מנהל הייצור על מיקום וסאטטוס המכשירים שבעבודה שימוש בפקודות עבודה במערכת ERP וביצוע התאמות לנעילת התהליך עבור חברה המייצרת מוצרים ביטחוניים ומחוייבת לבקרות ואיסוף מידע מדוייק מרצפת הייצור. הצגת הוראות ייצור למשתמשי הייצור במסך דיווח הייצור. מתן יכולת דיווח חריגים מסוגים שונים, פעולות מתקנות, ניתוב מחדש וכו'.
  • קול-טימבר
    שיפור תהליכי עבודה והעמקת יישום מערכת פריוריטי בסביבת לאו-טק בחברה שפועל בשוק אנטי טכנולוגי
    הלקוחות של Giliz
    יבואנית עצים בהיקפים של עשרות מכולות בשבוע. מפעילה מפעל עיבוד עץ משוכלל ומתקדם. ומשווקת ומפיצה עץ מעובד ועץ גלם לחקוחות בענף העץ והבניה ברחבי הארץ. נתבקשנו להטמיע מערכת טכנולוגית מתקדמת לתמוך בתהליכים השונים שנעשים בחברה משלב הרכש והייבוא, דרך ניהול המלאי, עיבוד במפעל ועד להפצה ללקוחות הקצה.
    הפתרונות של Giliz
    מענה לניהול שרשרת אספקה במלואה בכמויות של מאות חבילות עץ משונעות מידי שבוע. קליטת מידע על חיבלות מיובאות באמצעות PDF מספקים, פענוח המידע על ידי מערכת AI וטעינת המידע אוטומטית למערכת פריוריטי מול חוזי רכש מתועדים כולל בקרה על חריגה מחוזים המשקללים מספר רב של פרמטרים על כל חבילת עץ: חתך, אורך, איכות, סוג וכו'. ניהול תנועות מלאי של עץ גולמי ומעובד במידות שונות ומאפיינים שונים באמצעות מערכת מובייל. הטמעת תהליך עבודה סגור וממוחשב משלב קבלת הזמנה מלקוח, דרך ליקוט ועד הפצה ללקוח.
  • בולטאהופ
    אבחון ארגוני לתהליכים וניהול מידע במחסן המרכזי של החברה
    הלקוחות של Giliz
    בולטהאופ הינה קבוצת חברות נציגות יצרנים בינלאומיים למטבחים וריהוט יוקרה. החברה מספקת שירותי עיצוב, ייבוא, והתקנת מטבחים, חדרי אמבטיה, ריהוט ואביזרים לבית. מערך הלוגיסטיקה של החברה דרש שיפורים בתהליכי העבודה, ניהול המידע והבקרות על ייבוא, רכש, מלאי וערך מלאי.
    הפתרונות של Giliz
    ניתוחנו והמלצנו על שינוי מהותי בשיטת קטלוג מוצרים החל משלב התמחור והצעת המחיר ללקוח, דרך הזמנה מהספק, דרך אחסון במרלוג ועד אספקה ללקוח, שינוי מהותי באופן ניהול המלאי ותנועות המלאי מבחינה מחשובית על מערכת SBO עד לכדי יכולת להפקת דוחות ערך למלאי מאוד ייחודי. 
    ליווינו את הקמת המרלוג החדש והגדרת תהליכי העבודה בו תוך שימוש באיתורים, מסופונים ומדבקות, לבסוף שיפרנו תהליכי עבודה ואינטגרציה מול מיישם מערכת SBO.
  • פיקסל
    ניתוח ויישום פתרון לניהול מרלו"ג החברה
    הלקוחות של Giliz
    חברת פיקסל מספקת מוצרי סידקית, ממתקים לקיוסקים, חנויות נוחות ומרכולים ברחבי הארץ. נתבקשנו לתת פתרון מחשובי ללא WMS למחסן לוגיסטי בטווח זמן מיידי ובסטנדרטים גבוהים של בקרה על איכות הליקוט והמשלוח.
    הפתרונות של Giliz
    הפתרון כלל תמיכה בליקוט והפצה של מעל 10,000 שורות הזמנה בשבוע מהיום הראשון! (העמדנו את המענה הנדרש מ- 0 תוך 6 שבועות בלבד!)
    העמדת פתרון ניהול מחסן הכולל: מחסן צבר, מחסן ליקוט, תהליך ליקוט ועמדת בקרה על מערכת פריוריטי ללא WMS, הפתרון כלל אמצעי בקרה על הספקי עבודה של מלקטים ואינטגרציה מלאה למערכת מכירות ע"ג מסופוני מכירה ואספקה.
הלקוחות של Giliz
תודה על פניתכם
תודה על פנייתכם! 
נשוב אלכם בהקדם