ישומי ERP
מכניסים בינה טכנולוגית לארגונים
פתרון אתגרים ארגוניים באמצעות טכנולוגיה: אנו מנתחים את המערכים השונים בארגון, מגדירים תהליכים רצויים ומאפיינים פתרון בר מימוש אשר יתמוך בהטמעת תהליכי העבודה הרצויים בארגון כולל אמצעי בקרה. הפתרון שלנו נע ממענה נקודתי ועד מהלך חוצה ארגון. אנו מתמחים ביישומי פריוריטי עבור מגזר ה- SMB, הן ברמה התהליכים והן ברמה היישומית.

 
דוגמאות בבקשה
ארגון גדול שמספק שירות ייחודי עבור החברות הגדולות במשק, החברה עבדה עם מערכת טכנולגית ישנה תוך שימוש בתהליכים ידניים רבים. על מנת לפתור את האתגר, הצענו ליצור ארכיטקטורה מחשובית חדשה הבנויה מ- 3 מערכות שונות אשר מסונכרנות בינהן - האחת פורטל ייחודי לתקשורת מול הלקוחות, השנייה מערכת מומחה לניהול הלוגיסטיקה הפנימית (WMS) והשלישית מערכת ERP/CRM ארגונית. הגדרנו בדיוק מה הדרישות של כל מערכת ומה הגבולות גזרה ביניהן. ניסחנו וניהלנו תהליך לבחירת חברות התוכנה הרלוונטיות שיודעות לתת פתרונות בתחום והמשכנו ללוות את הלקוח בשלבי היישום של הפתרון שהצענו.
כתוצאה מתהליך זה, כל ההתנהלות בפן האירגוני של החברה ואופן קבלת השרות ממנה השתנה מהקצה אל הקצה: שיפרנו את היעילות, הלקוחות קיבלו גישה נוחה יותר להזמנת שירות מהחברה, קיצרנו משמעותית את זמן המענה של החברה והענקנו לחברה יתרון תחרותי.
הלקוחות של Giliz
תודה על פניתכם
תודה על פנייתכם! 
נשוב אלכם בהקדם