אסטרטגיית מערכות מידע
ייעוץ לחדשנות טכנולוגית
אנו מבצעים איבחון מלא ומעמיק בארגון המתמקד בניתוח תהליכי רוחב ארגוניים שיש בהם היבטים של ניהול וזרימת מידע ארגוני, תהליכים שדורשים בקרה ותהליכים המשלבים שימוש בכלים טכנולוגיים. הניסיון שלנו עם מאות חברות מאפשר לנו להוציא את הארגון לדרך חדשה על ידי בניית אסטרטגייה ובהמשך ארכיטקטורה מיחשובית  שמשפרת את התנהלות הארגון מקצה לקצה. אנו נדע לפרוש בפניכם פתרונות חדשניים מבוססי טכנולגיה שיתנו מענה לאתגרים הארגוניים שלכם הן העכשוויים והן העתידיים תוך אינטגרציה בין המערכות שונות וזו על מנת להזניק את יכולות הארגון. וזה לא הכל. בזכות הניסיון הענף שלנו, אנחנו מכירים את שחקני הביצוע הטובים ביותר בישראל בכל תחום בו אנו פועלים ולכן אנו נכתוב עבורכם את רשימת הדרישות איתה נצא למהלך לבחירת הספק המבצע המתאים ביותר מבחינת עלות ויכולות ביצוע (RFP), נלווה אתכם בעבודה ובהתנהלות בשלב הביצוע עד להטמעה מוצלחת והגעה לשינוי הארגוני המיוחל.
דוגמאות בבקשה
דוגמא לפרוייקט הגדרת ארכיטקטורה ארגונית חדשה ויציאה להליך בחירת ספקים שהובלנו לאחרונה: חברה תעשייתית מובילה בתחום מוצרי הניקיון הבייתי. המהלך שהובלנו התחיל מהגדרת אופן ניהול המידע על עצי מוצר ופורמולציות לייצור, דרך ממשקי עבודה בין מחלקות מובילות בארגון: שרשרת האספקה, ייצור, סחר, וכספים ועד להובלת מהלך לבחירת ספק ומערכת והובלת היישום במלואו מול הספק שנבחר. הפתרון שיושם החליף בהצלחה שיטות עבודה וארכיקטורה מחשובית ששהושתתה ופעלה מעל 20 שנה בארגון!
דוגמא נוספת: מהלך דומה שהובלנו בחברת שירותים המספקת הסעים. ביצענו הגדרה של הארכיטקטורת ניהול המידע על נסיעה באשר היא, קשר בין מערכות מידע שונות, תהליכי גבייה, תשלום ובקרה בהיקפים של עשרות רבות של אלפי נסיעות בחודש. בהמשך הגדרנו מסמך דרישות (RFP) והובלנו את הארגון ביציאה למהלך של בחירת ספק ומערכת מידע ארגונית. לאחר ליווי תהליך מאתגר של התקשרות, ליווינו את הארגון בניהול ובקרה על היישום ע"י הספק הנבחר. הארכיטקטורה שיושמה, עובדת בהצלחה ושיפרה מהותית את הבקרות הארגוניות והשליטה על הנעשה בארגון.
מאמרים בנושא טרנספורמציה דיגיטלית
הלקוחות של Giliz
תודה על פניתכם
תודה על פנייתכם! 
נשוב אלכם בהקדם