יישומי טכנולוגיית AI
שימוש ב"בינה מלאכותית" בחברות וארגונים
שילוב מושכל ופרקטי של טכנולוגיות מעולם ה"בינה מלאכותית" בסביבה העסקית של חברות וארגונים. יש לנו התמחות מיוחדת בתחום מוקדי השירות וחווית הלקוח. אנו משתמשים בטכנולוגיות כמו עיבוד שפה – עיבוד קול ועיבוד טקסט ורותמים טכנולוגיות "למידת מכונה" לצורך שיפור תהליכים חוצי ארגון. בנוסף, אנו אוספים ומנתחים מידע שנצבר על העדפות הלקוח  לטובת פרסונליזציה ומקסום הקשר בין החברה ללקוח קצה, ומשתמשים בהם ליצירת אינטראקציות חכמות למינוף הצעות ערך עסקיות, שיפור מסע והתייעלות פנימית של הארגון. טכנולוגיות אלו יוצרת בידול משמעותי של החברה מול המתחרים ומעניקות לה יתרון תחרותי בענף בו היא פועלת. אנו משתתפים בשיח הדיגיטלי התבוני באמצעות בוט ואוואטאר תחום נדרש בעידן הדיגיטלי.
בעולם הבנקאות יצרנו פרויקטים משולבי AI שכללו זיהוי דיבור וזיהוי ביומטרי אשר עזרו ליצור אינטרקטציה מאובטחת יותר, עמידה בדרישות רגולציה מחמירות של המפקח על הבנקים והתייעלות וחיסכון של כוח אדם במוקדי שירות
 
הלקוחות של Giliz
תודה על פניתכם
תודה על פנייתכם! 
נשוב אלכם בהקדם